Persoane interesate

05 June 2014

Ami + blue + chunky = L.O.V.E.

In ultimul timp sunt obsedata de albastru. Ma rog, mereu mi'a placut, probail din cauza ochilor mei caprui (pe care i'as schimba intr'o clipa in favoarea unui icy blue <3). Daca nu ma indrept direct spre hainele albastre, cand vine vorba de accesorii, direct si instant imi cade sprivirea spre ele.

Eh si ca sa "sarbatoresc" noul meu colier (inaugurat era deja), am decis sa introduc o pata de culoare in machiaj. Care apropo, putea sa arate mai bine. Uneori tutorialele nu te ajuta cu nimic, daca pensulele tale nu vor sa coopereze. Heh. Asta mi'a iesit:






Produse folosite:

Ten:
Missha Perfect Cover BB cream No.21
Concealer MAC Select moisturecover NC20
Sleek Contour kit in Light

Ochi:
UDPP
UD Naked Basics
UD Bos 4
Sugarpill pigment in Royal sugar
Liquid Liner L'Oreal (care nu'mi place deloc, apropo)
Hypnose Lancome mascara

Buze:
Un amalgam de creioane cu un strop de Lime Crime Coquette


Si, bineinteles, piesa de rezistenta, colierul pe care il gasiti aici si pe rosu:



Alaturi de piesa de mai sus mi'au fost trimise si doua perechi de cercei. Din pacate nu pot purta mereu statement necklaces (nu'mi place deloc sa le asortez imprimeurilor puternice), insa o pereche de cercei te scapa de problemile de accesorizare, alaturi de un coc lejer sau simpla coada de cal.


  




Va multumesc pentru vizita <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram