Persoane interesate

10 June 2014

We cant all be icons

In sfarsit e vara si pe meleagurile mele. Astept de cateva luni sa'mi scot fusta la plimbare, iar astazi am gasit momentul perfect. Va povesteam postarea trecuta despre obsesia mea cu crop topurile si nu se putea sa nu va prezit unul si astazi.

Il astept de cateva saptamani si cand l'am vazut a intrat lejer in topul preferintelor mele. I'am asortat si colierul statement nelipsit de la gatul meu zilele astea. Ador combinatia si m'am simtit ca o diva purtand'o.. pana am inceput sa ma maimuratesc, i am so not a glam girl :))

H&M Skirt & Flats
Old bag 




Zilele ce urmeaza sper sa fotografiez mai multe tinute ce se invart in jurul crop topului fiindca, 5 zile din 7 port ceva de genul. Am avut tupeul de curand sa'l port si cu blugi cu talie joasa, vedem daca am tupeul sa'l si fotografiez asa :)) Ca sa stiu o treaba, fug la sala! :* 

Va multumesc pentru vizita <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram